دانلود بازی طوفان قلعه برای کامپیوتر
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
تبلیغات
.



بازدید : 1035
نویسنده : Admin

CastleStorm دانلود بازی طوفان قلعه CastleStorm

CastleStorm بازی هیجان انگیزی در سبک اکشن برای پلتفرم PC است که در سال 2012 منتشر شده است و در آن شاهد نبردی نفس گیر بین شوالیه ها و وایکینگ ها هستیم. حال در این بازی که توسط Microsoft Game Studios ساخته شده است، انتخاب با شماست که کدامین نژاد را برگزینید و امپراطوری خود را گسترش دهید. در صورت انتخاب شوالیه ها باید از قلعه تان محافظت کنید و سیستم دفاعیتان را تقویت کنید، زیرا این وایکینگ ها هستند که به قلعه حمله می کنند و هر چیزی را که در سر راهشان قرار دارد به نابودی می کشند. ولی در صورتی که واکینگ ها را برگزینید، باید نیرو های هجومی خود را قدرتمند تر از نیرو ها و تجهیزات دفاعی دشمن تربیت کنید و با تعداد بیشتری نسبت به آن ها آغاز کننده نبرد باشید. نبرد های بازی CastleStorm در محیطی کاملا کلاسیک و قرون وسطی انجام می پذیرد و از سلاح های سرد در آن استفاده شده است.

سکه و جیره غذایی مهم ترین فاکتور هایی هستند که با توجه به آن ها می توانید پیروز نبرد ها باشید و در صورت استفاده آن ها در راه نادرست، شکستی سخت خواهید خورد. آیتم ها و Powerup هایی در CastleStorm وجود دارند که برای فعال سازی اولیه آن ها به سکه نیاز دارید. پس از فعال سازی قادر به استفاده از آن ها با انرژی Mana هستید، البته این انرژی مقدار بسیار محدودی دارد و فقط در مواقع ضروری باید آن را مورد استفاده قرار بدهید. داشتن استراتژی در جنگ ها نکته بسیار مهمی در برد و حتی میزان تلفات و صدمات وارد شده به امپراطوریتان دارد و باید تمامی سعی خود را در به کار بردن بهترین و سریع ترین شیوه برای نبرد بکنید. پس از این که در بازی CastleStorm هر دو طرف جنگی طاقت فرسا را پشت سر گذاشتند و تقریبا چیزی از سرباز های هر دو طرف باقی نمانده است، پادشاه هر نژاد با یکدیگر وارد نبرد می شوند و نتیجه کلی جنگ از همین بخش معلوم خواهد شد.

حجم فایل : 261.09 مگابایت

دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 



طرح اصلی BlackBerry Z10 اندروید 4



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: